Rešerše: ERP/CRM/DMS (2Q 2021)

Rešerše: ERP/CRM/DMS (2Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Přesun ERP do cloudu? Hlavně pomalu a opatrně CIO Business World 03/2021, Peter Sayer, příloha Ovládněte svá data, str. VIII Jsou ERP systémy stvořeny pro cloud? Studie Cloud Security Alliance (CSA) odhalila, […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS

Význam konverzační podpory – Forrester 2021

Není žádným tajemstvím, že v oblasti technologií jsou všichni fandové své vlastní práce. Víra v sebe sama je prostě nutná ať už jde o založení startupu, prosazení nových nápadů, nebo přeměnu zaběhlého odvětví. To vše vyžaduje jistotu, že víte, jak se věci mění. Víru v to, že můžete nabídnout něco skutečně nového. A také přesvědčení, […]

Novinky, Ostatní

Rešerše: datová centra (1Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Datová jezera: Kdy ano a kdy ne? COMPUTERWORLD 01/2021, Andy Patrizio, str. 16-18 Desítky let byly datové sklady (datawarehouse) jasnou technologií pro ukládání dat. V roce 2010 se objevila datová jezera (data […]

Novinky, Sekce Datacentra

Rešerše: AI/BI/chatbot (1Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Návratnost umělé inteligence a její skryté náklady CIO Business World 01/2021, Vít Petrjanoš, str. 26-27 V současné době je investice do umělé inteligence nejenom otázkou návratnosti, ale také nutností k tomu, aby […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Rešerše: ERP/CRM/DMS (1Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Jak si vybrat správný podnikový systém ERP? IT Systems 1-2/2021, Lucie Odehnalová, Mária Straňáková, str. 10-11 Jak postupovat při výběru ERP systému? Nejdříve je nutné si objasnit firemní cíle a očekávání a […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS

Organizace projektu AI asistenta

Tvorba AI asistenta, virtuálního asistenta či inteligentního chatbota vyžaduje – od jeho vzniku, až po spuštění – koordinaci napříč mnoha profesemi. Spolupracují zde specialisté od user advocate / UX designer, přes doménové experty, až po návrháře konverzací a programátory. Dobrou zprávou je, že velká část zkušeností s budováním tradičního klientského softwaru, jako jsou mobilní nebo […]

Novinky, Ostatní

Rešerše: datová centra (4Q 2020)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Jak vybrat datově-analytickou platformu CIO Business World 05/2020, Isaac Sacolick, str. 36-38 Jak vypadá životní cyklus datové analýzy? Než mohou analytici a datoví vědci začít analýzy, je nutné zpřístupnit požadované datové zdroje […]

Novinky, Sekce Datacentra

Rešerše: ERP/CRM/DMS (4Q 2020)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Je ERP pozadu za realitou? CIO Business World 05/2020, příloha ERP od infrastruktury k IT službám, str. II-IV, Lukáš Kříž Mnoho společností plánuje nebo prochází digitalizací. Transformace firem pomocí digitalizace ale často […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS

Rešerše: AI/BI/chatbot (4Q 2020)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Samoobslužné analýzy v reálném čase CIO Business World 06/2020, Ľuboslav Lacko, str. 42-44 Dnešní rychle se měnící trh, potřeby zákazníků a konkurence jsou faktory, které vyžadují okamžité rozhodovaní. Takové rozhodování lze založit […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

5 úrovní konverzačních AI botů

Konverzační umělá inteligence neboli chatboti s AI jsou nároční na vývoj, ale představují velkou příležitost pro budoucnost obchodu i služeb. “Nyní máme šanci vybudovat ty uživatelsky nejpřívětivější aplikace v historii softwaru.” říká Alan Nichol, CTO společnosti Rasa, která vyvíjí otevřený systém pro stavbu chatbotů, voicebotů a konverzační AI. V následujícím článku shrnuje, co nám koncoví […]

Novinky, Ostatní
Košík