Jak mohou chatboti pomoci rozvíjet malou firmu

Jak mohou chatboti pomoci rozvíjet malou firmu

Chatboti jsou mnohem více než digitální asistenti. Mohou pomoci malému podniku ušetřit peníze, uzavírat prodeje a navazovat kontakt se zákazníky ve stále více digitálním světě. Jejich popularita roste od začátku pandemie, kdy mnoho malých podniků bylo nuceno dělat více úkonů s menším počtem zaměstnanců a zdrojů. Prozkoumáme tedy různé využití chatbotů a vysvětlíme, jak najít […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

ChatGPT nově dokáže vidět, slyšet a mluvit

Společnost OpenAI začíná zavádět nové hlasové a obrazové funkce v Chatu GPT. Tyto funkce nabízejí nový, intuitivnější typ rozhraní tím, že umožňují vést hlasovou konverzaci nebo ukázat Chatu GPT, o čem se mluví pomocí obrázku. Tyto funkce jsou zpřístupněny v ChatGPT uživatelům programu Plus a Enterprise. Hlasová funkce je k dispozici na iOS a Androidu […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Jak se připravit na budoucnost GenAI, kterou nelze předvídat?

Generativní umělá inteligence by mohla přinést úspory nákladů a zvýšení efektivity, ale může tento nový nástroj vyřešit i problém s nedostatkem pracovníků? A jak brzy by umělá inteligence mohla nahradit lidské pracovníky? Vedoucí pracovníci podniků různých zaměření chtějí vědět, jak mohou jejich společnosti vytvářet větší hodnoty s využitím menšího počtu lidských zdrojů. Důvodem je ChatGPT, […]

Novinky, Ostatní

Rešerše: datová centra (2Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Rozběhněte datovou strategii CIO Business World 2/2023, Michael Bertha, str. 6-8 Aktivace dat se podobá roztočení setrvačníku. Je třeba vyvinout obrovské úsilí, aby se kolo dalo do pohybu, ale poté se do […]

Novinky, Sekce Datacentra

Best practices pro tvorbu chatbota pro podnikání

Pokud jsou chatboti správně navrženi, mohou v podnikání otevřít cestu k novým zákazníkům a rozvoji podniku. V současné době většina zákazníků dává přednost oslovení firem prostřednictvím kanálů, jako jsou chatboty, živý chat nebo sociální média.  Osvědčené postupy (best practices) pro chatboty slouží jako návod, jak vytvořit chatbota, který bude vyhovovat potřebám dané firmy. Osvědčené postupy […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Rešerše: AI/BI/chatbot (2Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Je BI i pro malé a střední podniky? CIO Business World 02/2023, Dipti Parmar, str. 10-12 Většina malých a středních podniků nezavedla business intelligence (BI) vůbec nebo jen do omezené míry. Uvádějí […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Rešerše: ERP/CRM/DMS (2Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. HRM systémy na cestě k duši lidí COMPUTERWORLD 4/2023, Vít Petrjanoš, str. 10-14 Human Resource Management neboli sady pro řízení lidských zdrojů většinou spravují základní funkce v oblasti HR, jako jsou vedení […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS

Sedm snadných způsobů využití chatbota pro podnikání

Zákaznická podpora klientů někdy může být velmi únavná a opakující se. Naopak umělá inteligence se nikdy nenudí. Nemá problém odpovědět na stejnou otázku, kterou jí zákazníci položili po sté nebo po tisící a proto není překvapením, že chatboti pro firmy v těchto dnech získávají na popularitě. Představují lepší, rychlejší a levnější řešení a to nejen […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Rešerše: datová centra (1Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Datová centra: Nejde jen o DCIM COMPUTERWORLD 2/2023, Vít Petrjanoš, str. 12-19 DCIM (Data Center Infrastructure Management) je nově zaváděna do firem. Jedná se o softwarovou sadu pro správu infrastruktury datového centra […]

Novinky, Sekce Datacentra

Rešerše: AI/BI/chatbot (1Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Na co se letos těšit COMPUTERWORLD 02/2023, David Slouka, str. 6-7 První technologií je virtuální realita ve spotřebitelském sektoru. Chystají se nové headsety. VR/AR se dostává do spotřebitelského segmentu jen málo a […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot
Košík