Je lepší mít chatbota nebo voicebota?

Je lepší mít chatbota nebo voicebota?

V tomto článku se budeme zabývat rozdílem mezi chatboty a voiceboty, zaměříme se na jejich jedinečné aplikace, výhody a nevýhody, což umožní informované rozhodování a chytré investice. Začněme. Co je chatbot?  Chatbot, zkratka pro chatovacího robota, je počítačový program určený k tomu, aby se zapojil do konverzace s uživateli a napodoboval interakce v přirozeném jazyce. […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Systémy MRP, ERP, SCM a APS: Jaké mají rozdíly a jaké podobnosti?

V dnešní době se organizace všech velikostí obvykle spoléhají na více než jednu aplikaci pro podporu svých obchodních procesů. A softwarové systémy používané organizací musí být integrovány dohromady, aby tyto procesy co nejlépe podporovaly a optimalizovaly.  Organizace v odvětvích náročných na plánování a rozvrhování, jako je výroba a maloobchod, často používají k optimalizaci výrobních a […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS

Nejlepší postupy UX pro tvorbu chatbotů

Osvědčené postupy pro správné UX v konverzačních rozhraních ještě nebyly úplně stanoveny. Proto firma Sabre Labs provedla na místní univerzitě v Dallasu guerillové uživatelské testy, při nichž požádala celkem 15 uživatelů o interakci s jedním ze tří chatbotů Facebook Messengeru zaměřených na cestování – Skyscanner, Hipmunk, a Kayak. Při každém testu byli uživatelé požádáni o […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Klíčové statistiky chatbotů, které byste měli sledovat v roce 2024

Chatboti v roce 2023 dosáhli obrovských zisků díky masivnímu rozmachu umělé inteligence v důsledku rostoucí popularity ChatGPT. Mnoho společností se rozhodlo využít umělou inteligenci ve svých týmech, aby se udržely nad vodou. To se týkalo i chatbotů. Společnosti implementovaly chatboty, aby se vypořádaly s běžnými interakcemi se zákazníky, zlepšily jejich zákaznickou zkušenost a snížily náklady […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Nejlepší ERP systémy pro rok 2024

Č. 1 : Microsoft Dynamics 365 Microsoft Dynamics 365 je špičkovým řešením ERP díky své všestranné nabídce, včetně Business Central a Finance and Operations (F&O). Časopis Forbes v prosinci 2023 ocenil Business Central jako nejlepší celkové řešení ERP. Příspěvek Erica Kimberlinga na síti LinkedIn z roku 2024 umístil F&O na první místo a ukázal tak […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS

Jak mohou chatboti pomoci rozvíjet malou firmu

Chatboti jsou mnohem více než digitální asistenti. Mohou pomoci malému podniku ušetřit peníze, uzavírat prodeje a navazovat kontakt se zákazníky ve stále více digitálním světě. Jejich popularita roste od začátku pandemie, kdy mnoho malých podniků bylo nuceno dělat více úkonů s menším počtem zaměstnanců a zdrojů. Prozkoumáme tedy různé využití chatbotů a vysvětlíme, jak najít […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

ChatGPT nově dokáže vidět, slyšet a mluvit

Společnost OpenAI začíná zavádět nové hlasové a obrazové funkce v Chatu GPT. Tyto funkce nabízejí nový, intuitivnější typ rozhraní tím, že umožňují vést hlasovou konverzaci nebo ukázat Chatu GPT, o čem se mluví pomocí obrázku. Tyto funkce jsou zpřístupněny v ChatGPT uživatelům programu Plus a Enterprise. Hlasová funkce je k dispozici na iOS a Androidu […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Jak se připravit na budoucnost GenAI, kterou nelze předvídat?

Generativní umělá inteligence by mohla přinést úspory nákladů a zvýšení efektivity, ale může tento nový nástroj vyřešit i problém s nedostatkem pracovníků? A jak brzy by umělá inteligence mohla nahradit lidské pracovníky? Vedoucí pracovníci podniků různých zaměření chtějí vědět, jak mohou jejich společnosti vytvářet větší hodnoty s využitím menšího počtu lidských zdrojů. Důvodem je ChatGPT, […]

Novinky, Ostatní

Rešerše: datová centra (2Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Rozběhněte datovou strategii CIO Business World 2/2023, Michael Bertha, str. 6-8 Aktivace dat se podobá roztočení setrvačníku. Je třeba vyvinout obrovské úsilí, aby se kolo dalo do pohybu, ale poté se do […]

Novinky, Sekce Datacentra

Best practices pro tvorbu chatbota pro podnikání

Pokud jsou chatboti správně navrženi, mohou v podnikání otevřít cestu k novým zákazníkům a rozvoji podniku. V současné době většina zákazníků dává přednost oslovení firem prostřednictvím kanálů, jako jsou chatboty, živý chat nebo sociální média.  Osvědčené postupy (best practices) pro chatboty slouží jako návod, jak vytvořit chatbota, který bude vyhovovat potřebám dané firmy. Osvědčené postupy […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot
Košík