Jaké osvědčené postupy mohou zajistit úspěch chatbota na helpdesku?

Jaké osvědčené postupy mohou zajistit úspěch chatbota na helpdesku?

Koncept chatbotů není v současné době žádnou neznámou. Je to proto, že chatbot vytváří rychlejší samoobslužné funkce pro zákazníky a zaměstnance. Chatboti navíc poskytují pocit bezprostřednosti, modernosti a orientace na zákazníka. Ve srovnání s alternativou živých asistenčních linek jsou také chatboti ekonomicky výhodnější. Bohužel, chatboti ale opakovaně získávají nízké hodnocení spokojenosti. Co může toto hodnocení […]

Novinky, Ostatní

Jak optimalizovat své podnikání pomocí chatbota

V dnešní době se chatboti stávají běžnou součástí webových stránek, aplikací, e-mailů a mobilních zařízení. Studie společnosti Statista dokonce ukazuje, že poptávka po softwaru chatbotů mezi podniky dosáhne do roku 2025 hodnoty 1,25 miliardy dolarů. Chatbot je program, který dokáže simulovat lidskou konverzaci prostřednictvím chatu, textu nebo rozpoznáváním textu na řeč. Nahrazuje přímý kontakt s […]

Novinky, Ostatní

Jak chatboti pomáhají firmám zjišťovat data o zákaznících

O chatbotech se mluví jako o novince. Podniky, které o této technologii nikdy nepřemýšlely, se chystají naskočit do rozjetého vlaku v důsledku rychlé digitalizace v návaznosti na COVID-19. A dělají dobře. Chatboti se za posledních několik let stali mimořádně všestrannými a sofistikovanými. Z velké části za to vděčí průlomovým objevům v oblasti umělé inteligence. Tyto […]

Novinky, Ostatní

Jak správně kombinovat automatizaci a osobní pomoc v živém chatu zákaznické podpory

Každých pár let se znovu rozproudí debata kolem automatizace a umělé inteligence pro chatboty a oblast živého chatu pro zákaznickou podporu není výjimkou. V představách veřejnosti je superinteligentní počítač, který dokáže plnit úkoly, pomáhat lidem a vést je, populární a technika, která je „chytrá“, je v posledních letech v kurzu (například Siri, Alexa nebo Google […]

Novinky, Ostatní

Doporučení WEF pro vývoj chatbotů

Věnujete se nebo uvažujete o vývoji chatbota, který bude pracovat s osobními údaji většího množství osob? Pokud ano, pak zde pro vás máme velmi praktický a propracovaný materiál, co při vývoji konverzačního systému zohlednit.  Framework Chatbot RESET byl sestaven pod záštitou Světového ekonomického fóra odbornou a akademickou komunitou, podniky a státními úřady. Materiál je určen […]

Novinky, Ostatní

Význam konverzační podpory – Forrester 2021

Není žádným tajemstvím, že v oblasti technologií jsou všichni fandové své vlastní práce. Víra v sebe sama je prostě nutná ať už jde o založení startupu, prosazení nových nápadů, nebo přeměnu zaběhlého odvětví. To vše vyžaduje jistotu, že víte, jak se věci mění. Víru v to, že můžete nabídnout něco skutečně nového. A také přesvědčení, […]

Novinky, Ostatní

Organizace projektu AI asistenta

Tvorba AI asistenta, virtuálního asistenta či inteligentního chatbota vyžaduje – od jeho vzniku, až po spuštění – koordinaci napříč mnoha profesemi. Spolupracují zde specialisté od user advocate / UX designer, přes doménové experty, až po návrháře konverzací a programátory. Dobrou zprávou je, že velká část zkušeností s budováním tradičního klientského softwaru, jako jsou mobilní nebo […]

Novinky, Ostatní

5 úrovní konverzačních AI botů

Konverzační umělá inteligence neboli chatboti s AI jsou nároční na vývoj, ale představují velkou příležitost pro budoucnost obchodu i služeb. “Nyní máme šanci vybudovat ty uživatelsky nejpřívětivější aplikace v historii softwaru.” říká Alan Nichol, CTO společnosti Rasa, která vyvíjí otevřený systém pro stavbu chatbotů, voicebotů a konverzační AI. V následujícím článku shrnuje, co nám koncoví […]

Novinky, Ostatní

SW kontejnery: minulost – přítomnost – budoucnost

Jaroslav Zapletal, Asociace za lepší ICT řešení V rámci konference Lepší datová centra jsme uvažovali o vývoji a potenciálu softwarových kontejnerů. Jsou kontejnery buzzword nebo nevyhnutelná budoucnost virtualizovaného prostředí? Zvyšují nebo snižují nároky na datová centra? Pusťte si přednášku, video má 14 minut: Prezentace v PDF ke stažení zde.   Jaroslav Zapletal je technickým konzultantem Asociace za lepší […]

Akce realizované, Ostatní

Jak ovládnout cloudovou infrastrukturu

Antonín Zajíc, T-Mobile Czech Republic Na konferenci Lepší datová centra 2016 proběhla prezentace nejnovější verze systému pro správu virtuálních datových center společnosti T-Mobile. Antonín Zajíc v příspěvku pod názvem Jak ovládnout cloudovou infrastrukturu představil klíčové části zákaznického portálu a poté během několika desítek sekund předvedl vzdálenou konfiguraci a spuštění nového virtuálního serveru v prostředí jednoho z nejlépe vybavených datových center […]

Ostatní
  • 1
  • 2
Košík