Jak používat chatbota v marketingu?

Jak používat chatbota v marketingu?

Využíváte sílu chatbotů ve své marketingové strategii? S tím, jak se digitální interakce neustále vyvíjejí, se chatboti stávají pro firmy nezbytným nástrojem. V tomto průvodci se dozvíte, jak můžete chatboty efektivně využívat k posílení marketingových aktivit, zefektivnění služeb zákazníkům a zvýšení jejich angažovanosti. Co je chatbot marketing? Chatbot marketing využívá automatizované programy k bezproblémové interakci s […]

Novinky, Ostatní

Zjistěte, jak chatboti ve vzdělávání mění zážitky z učení

  Technologie chatbotů mění způsob, jakým instituce ve vzdělávacím průmyslu komunikují se studenty, zefektivňují procesy a poskytují personalizované vzdělávací zážitky. Tito asistenti pohánění umělou inteligencí mají zásadní význam pro podporu poutavějšího a efektivnějšího vzdělávacího prostředí. Co je to vzdělávací chatbot? Vzdělávací chatboti usnadňují různé procesy tím, že slouží jako virtuální asistenti učitele, hodnotí práce, vyhledávají […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

15 hlavních výhod chatbotů pro firmy a jejich zákazníky

Boti a chatboti existují již desítky let – ale s nedávným pokrokem v oblasti AI se výhody chatbotů s umělou inteligencí staly pro podniky i zákazníky nezbytnými. Pojďme nyní prozkoumat různé výhody chatbotů pro podniky. Výhody chatbotů pro podniky Jak chatboti pomáhají podnikům? Interakce mezi chatboty a spotřebiteli se stává běžnou obchodní praxí, která pomáhá […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Je lepší mít chatbota nebo voicebota?

V tomto článku se budeme zabývat rozdílem mezi chatboty a voiceboty, zaměříme se na jejich jedinečné aplikace, výhody a nevýhody, což umožní informované rozhodování a chytré investice. Začněme. Co je chatbot?  Chatbot, zkratka pro chatovacího robota, je počítačový program určený k tomu, aby se zapojil do konverzace s uživateli a napodoboval interakce v přirozeném jazyce. […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Klíčové statistiky chatbotů, které byste měli sledovat v roce 2024

Chatboti v roce 2023 dosáhli obrovských zisků díky masivnímu rozmachu umělé inteligence v důsledku rostoucí popularity ChatGPT. Mnoho společností se rozhodlo využít umělou inteligenci ve svých týmech, aby se udržely nad vodou. To se týkalo i chatbotů. Společnosti implementovaly chatboty, aby se vypořádaly s běžnými interakcemi se zákazníky, zlepšily jejich zákaznickou zkušenost a snížily náklady […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

ChatGPT nově dokáže vidět, slyšet a mluvit

Společnost OpenAI začíná zavádět nové hlasové a obrazové funkce v Chatu GPT. Tyto funkce nabízejí nový, intuitivnější typ rozhraní tím, že umožňují vést hlasovou konverzaci nebo ukázat Chatu GPT, o čem se mluví pomocí obrázku. Tyto funkce jsou zpřístupněny v ChatGPT uživatelům programu Plus a Enterprise. Hlasová funkce je k dispozici na iOS a Androidu […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Jak se připravit na budoucnost GenAI, kterou nelze předvídat?

Generativní umělá inteligence by mohla přinést úspory nákladů a zvýšení efektivity, ale může tento nový nástroj vyřešit i problém s nedostatkem pracovníků? A jak brzy by umělá inteligence mohla nahradit lidské pracovníky? Vedoucí pracovníci podniků různých zaměření chtějí vědět, jak mohou jejich společnosti vytvářet větší hodnoty s využitím menšího počtu lidských zdrojů. Důvodem je ChatGPT, […]

Novinky, Ostatní

Sedm snadných způsobů využití chatbota pro podnikání

Zákaznická podpora klientů někdy může být velmi únavná a opakující se. Naopak umělá inteligence se nikdy nenudí. Nemá problém odpovědět na stejnou otázku, kterou jí zákazníci položili po sté nebo po tisící a proto není překvapením, že chatboti pro firmy v těchto dnech získávají na popularitě. Představují lepší, rychlejší a levnější řešení a to nejen […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Jaké osvědčené postupy mohou zajistit úspěch chatbota na helpdesku?

Koncept chatbotů není v současné době žádnou neznámou. Je to proto, že chatbot vytváří rychlejší samoobslužné funkce pro zákazníky a zaměstnance. Chatboti navíc poskytují pocit bezprostřednosti, modernosti a orientace na zákazníka. Ve srovnání s alternativou živých asistenčních linek jsou také chatboti ekonomicky výhodnější. Bohužel, chatboti ale opakovaně získávají nízké hodnocení spokojenosti. Co může toto hodnocení […]

Novinky, Ostatní

Jak optimalizovat své podnikání pomocí chatbota

V dnešní době se chatboti stávají běžnou součástí webových stránek, aplikací, e-mailů a mobilních zařízení. Studie společnosti Statista dokonce ukazuje, že poptávka po softwaru chatbotů mezi podniky dosáhne do roku 2025 hodnoty 1,25 miliardy dolarů. Chatbot je program, který dokáže simulovat lidskou konverzaci prostřednictvím chatu, textu nebo rozpoznáváním textu na řeč. Nahrazuje přímý kontakt s […]

Novinky, Ostatní
  • 1
  • 2
Košík