Klíčové statistiky chatbotů, které byste měli sledovat v roce 2024

Klíčové statistiky chatbotů, které byste měli sledovat v roce 2024

Chatboti v roce 2023 dosáhli obrovských zisků díky masivnímu rozmachu umělé inteligence v důsledku rostoucí popularity ChatGPT. Mnoho společností se rozhodlo využít umělou inteligenci ve svých týmech, aby se udržely nad vodou. To se týkalo i chatbotů. Společnosti implementovaly chatboty, aby se vypořádaly s běžnými interakcemi se zákazníky, zlepšily jejich zákaznickou zkušenost a snížily náklady […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

ChatGPT nově dokáže vidět, slyšet a mluvit

Společnost OpenAI začíná zavádět nové hlasové a obrazové funkce v Chatu GPT. Tyto funkce nabízejí nový, intuitivnější typ rozhraní tím, že umožňují vést hlasovou konverzaci nebo ukázat Chatu GPT, o čem se mluví pomocí obrázku. Tyto funkce jsou zpřístupněny v ChatGPT uživatelům programu Plus a Enterprise. Hlasová funkce je k dispozici na iOS a Androidu […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Jak se připravit na budoucnost GenAI, kterou nelze předvídat?

Generativní umělá inteligence by mohla přinést úspory nákladů a zvýšení efektivity, ale může tento nový nástroj vyřešit i problém s nedostatkem pracovníků? A jak brzy by umělá inteligence mohla nahradit lidské pracovníky? Vedoucí pracovníci podniků různých zaměření chtějí vědět, jak mohou jejich společnosti vytvářet větší hodnoty s využitím menšího počtu lidských zdrojů. Důvodem je ChatGPT, […]

Novinky, Ostatní

Sedm snadných způsobů využití chatbota pro podnikání

Zákaznická podpora klientů někdy může být velmi únavná a opakující se. Naopak umělá inteligence se nikdy nenudí. Nemá problém odpovědět na stejnou otázku, kterou jí zákazníci položili po sté nebo po tisící a proto není překvapením, že chatboti pro firmy v těchto dnech získávají na popularitě. Představují lepší, rychlejší a levnější řešení a to nejen […]

Novinky, Ostatní, Sekce AI/BI/chatbot

Jaké osvědčené postupy mohou zajistit úspěch chatbota na helpdesku?

Koncept chatbotů není v současné době žádnou neznámou. Je to proto, že chatbot vytváří rychlejší samoobslužné funkce pro zákazníky a zaměstnance. Chatboti navíc poskytují pocit bezprostřednosti, modernosti a orientace na zákazníka. Ve srovnání s alternativou živých asistenčních linek jsou také chatboti ekonomicky výhodnější. Bohužel, chatboti ale opakovaně získávají nízké hodnocení spokojenosti. Co může toto hodnocení […]

Novinky, Ostatní

Jak optimalizovat své podnikání pomocí chatbota

V dnešní době se chatboti stávají běžnou součástí webových stránek, aplikací, e-mailů a mobilních zařízení. Studie společnosti Statista dokonce ukazuje, že poptávka po softwaru chatbotů mezi podniky dosáhne do roku 2025 hodnoty 1,25 miliardy dolarů. Chatbot je program, který dokáže simulovat lidskou konverzaci prostřednictvím chatu, textu nebo rozpoznáváním textu na řeč. Nahrazuje přímý kontakt s […]

Novinky, Ostatní

Jak chatboti pomáhají firmám zjišťovat data o zákaznících

O chatbotech se mluví jako o novince. Podniky, které o této technologii nikdy nepřemýšlely, se chystají naskočit do rozjetého vlaku v důsledku rychlé digitalizace v návaznosti na COVID-19. A dělají dobře. Chatboti se za posledních několik let stali mimořádně všestrannými a sofistikovanými. Z velké části za to vděčí průlomovým objevům v oblasti umělé inteligence. Tyto […]

Novinky, Ostatní

Jak správně kombinovat automatizaci a osobní pomoc v živém chatu zákaznické podpory

Každých pár let se znovu rozproudí debata kolem automatizace a umělé inteligence pro chatboty a oblast živého chatu pro zákaznickou podporu není výjimkou. V představách veřejnosti je superinteligentní počítač, který dokáže plnit úkoly, pomáhat lidem a vést je, populární a technika, která je „chytrá“, je v posledních letech v kurzu (například Siri, Alexa nebo Google […]

Novinky, Ostatní

Doporučení WEF pro vývoj chatbotů

Věnujete se nebo uvažujete o vývoji chatbota, který bude pracovat s osobními údaji většího množství osob? Pokud ano, pak zde pro vás máme velmi praktický a propracovaný materiál, co při vývoji konverzačního systému zohlednit.  Framework Chatbot RESET byl sestaven pod záštitou Světového ekonomického fóra odbornou a akademickou komunitou, podniky a státními úřady. Materiál je určen […]

Novinky, Ostatní

Význam konverzační podpory – Forrester 2021

Není žádným tajemstvím, že v oblasti technologií jsou všichni fandové své vlastní práce. Víra v sebe sama je prostě nutná ať už jde o založení startupu, prosazení nových nápadů, nebo přeměnu zaběhlého odvětví. To vše vyžaduje jistotu, že víte, jak se věci mění. Víru v to, že můžete nabídnout něco skutečně nového. A také přesvědčení, […]

Novinky, Ostatní
  • 1
  • 2
Košík