DMS systémy – řízení dokumentů
Správa dokumentů nebo také Systém pro správu dokumentů (Document management system (DMS) nebo Electronic Document management (EDM)), je počítačový systém určený ke správě elektronických dokumentů a/nebo zdigitalizovaných papírových dokumentů, tj. např. dokumentů převedených do digitální podoby skenováním. Termín správa dokumentů se překrývá s termínem systém pro správu obsahu (ECM). Zatímco systémy pro správu obsahu obvykle pomáhají uživatelům s procesem tvorby dokumentu, systémy pro správu dokumentů oproti tomu obsah dokumentů neřeší a berou dokumenty jako atomické prvky.
PŘEHLED DMS SYSTÉMŮ PRO FIRMY
DMS systémy – řízení dokumentů
Přehledy a recenze nejpoužívanějších DMS systémů pro řízení přístupu, vyhledávání a zálohování dokumentů.
Alfresco
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Canon Therefore
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Documentum ECM
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Autodesk Vault
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy
ELO Digital Office
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Konica Minolta dokoniCASE
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy
M-Files
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
DOCU-X DMS
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy
Microsoft SharePoint
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Onlio eDoCat
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
OpenText ECM Suite
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy