Rešerše: AI/BI/chatbot (3Q 2022)

Rešerše: AI/BI/chatbot (3Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. BI v novém kabátu CIO Business World 4/2022, Maria Korolov, str. 10-12 Platformy business intelligence se neustále vyvíjejí. Díky přidání umělé inteligence a strojového učení se BI mění na komplexnější platformy na […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Rešerše: ERP/CRM/DMS (3Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. ERP: Cloud versus legacy COMPUTERWORLD 7-8/2022, Vít Petrjanoš, str. 17-23 Software jako služba SaaS a rozvoj podnikového cloud computingu přinesly do IT odvětví alternativní vizi poskytování softwaru potřebného pro zajištění podnikových procesů. SaaS […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS

Jak se posouvá vývoj chatbotů pro zákaznické služby?

Nějaký přístroj v domácnosti špatně funguje a vy potřebujete pomoc. Nebo máte dotaz ohledně cestovních služeb či pojištění. Přejdete na webové stránky společnosti a v malém textovém okně se objeví věta „Jak vám mohu pomoci?“. Nebo zavoláte na číslo zákaznického servisu a cvrlikající automat se zeptá na totéž. Hravě se do toho pustíte a napíšete […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Jaké osvědčené postupy mohou zajistit úspěch chatbota na helpdesku?

Koncept chatbotů není v současné době žádnou neznámou. Je to proto, že chatbot vytváří rychlejší samoobslužné funkce pro zákazníky a zaměstnance. Chatboti navíc poskytují pocit bezprostřednosti, modernosti a orientace na zákazníka. Ve srovnání s alternativou živých asistenčních linek jsou také chatboti ekonomicky výhodnější. Bohužel, chatboti ale opakovaně získávají nízké hodnocení spokojenosti. Co může toto hodnocení […]

Novinky, Ostatní

Rešerše: AI/BI/chatbot (2Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Tajná ingredience vaší AI strategie CIO Business World 2/2022, Maria Korolov, str. 38-40 Mnoho firem má problém přesunout umělou inteligenci do běžného provozu. Důvodem jsou kulturní bariéry. Nedostatek důvěry je jednou z […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Rešerše: ERP/CRM/DMS (2Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. ERP: Výběr a implementace nejvhodnějšího řešení COMPUTERWORLD 5/2022, Neal Weinberg, str. 17-22 Implementace nebo migrace ERP systému může být obtížně představitelná pro firmy se zastaralými firemními procesy. Co pomůže implementaci nového systému? […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS

Jak optimalizovat své podnikání pomocí chatbota

V dnešní době se chatboti stávají běžnou součástí webových stránek, aplikací, e-mailů a mobilních zařízení. Studie společnosti Statista dokonce ukazuje, že poptávka po softwaru chatbotů mezi podniky dosáhne do roku 2025 hodnoty 1,25 miliardy dolarů. Chatbot je program, který dokáže simulovat lidskou konverzaci prostřednictvím chatu, textu nebo rozpoznáváním textu na řeč. Nahrazuje přímý kontakt s […]

Novinky, Ostatní

Rešerše: datová centra (1Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Hledání vzorců a trendův datech CIO Business World 01/2022, Thor Olavsrud, str. 27-29 Dolování dat je podmnožina datové vědy, která využívá statistické a matematické techniky spolu se strojovým učením a databázovými systémy. […]

Novinky, Sekce Datacentra

Rešerše: AI/BI/chatbot (1Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. AI předpovídá počasí COMPUTERWORLD 1/2022, Michal Černý, str. 6-7 Jaké pokroky v sobě skrývá systém Deepmind takzvaný DGMR? Existující techniky předpovídání počasí používají rozsáhlé počítačové simulace atmosférické fyziky s rozlišením několika kilometrů. […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Rešerše: ERP/CRM/DMS (1Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Co je analýza sentimentu? CIO Business World 01/2022, Maria Korolov,  str. 24-26 Analýza sentimentu je analytická technika, která využívá statistiku zpracování přirozeného jazyka a strojové učení k určení emocionálního významu komunikace. Společnosti […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS
Košík