Seminář: Chatbot pro obsluhu uživatelů

  • Kolik procent požadavků na zákaznickou podporu lze řešit automaticky?
  • Sdílení znalostí a urychlení interních požadavků na podporu?
  • Chytré a bezpracné zaškolení uživatelů a nových zaměstnanců

 

Automatizovaná obsluha zákazníků a firemních uživatelů vede ke zrychlení obsluhy a úspoře času i nákladů – ať již se jedná o zodpovídání častých dotazů, resetování hesla či přípravu požadavků pro odborníky z podpory. Stejný systém konverzační umělé inteligence se dá využít k uvedení a zaškolení uživatelů služeb a aplikací. Chatbot samostatně či v kombinaci s informačním systémem zvýší výkon zákaznické podpory, zkvalitní zachycení a sdílení důležitých informací a znalostí. Téma projdeme s odborníky z řad dodavatelů i uživatelů těchto řešení.

Pojďte se inspirovat reálnými inovacemi, které zjednodušují a automatizují procesy nad různými informačními systémy. Chatbot vaší firmě pomůže překonat konkurenci a vytvoří příjemnější prostředí pro uživatele.

  • SEMINÁŘ
  • PRAHA
  • Termín: 28.11.2019
  • Délka: 9:00 – 16:00
  • Téma: automatizace zákaznické podpory
  • Pořadatel: Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.

Z programu

  • Koncept a postup přípravy chatbota
  • Platformy konverzačního rozhraní
  • Rozpoznání jazyka vs rozhodovací strom
  • Automatizované budování a sdílení znalostní báze
  • Připojení a automatizace procesů podpory
  • Diskuze

Termíny a ceny

  • Osobní účast + diskuze
  • Analýza vašeho datacentra
  • Networkingový oběd
  • Osobní 2hodinová konzultace
  • 28.11.2019 ZÁKLADNÍ VSTUP
  • 3.800 Kč / 2 osoby
  • 28.11.2019 ROZŠÍŘENÝ VSTUP
  • 6.900 Kč / 2 osoby
  • 23.1.2020 ZÁKLADNÍ VSTUP
  • 3.800 Kč / 2 osoby
  • 23.1.2020 ROZŠÍŘENÝ VSTUP
  • 6.900 Kč / 2 osoby
Akce
Košík