Seminář: Chatbot k obsluze uživatelů

  • Kolik procent požadavků na zákaznickou podporu lze řešit automaticky?
  • Metody sdílení znalostí a zrychlení interních požadavků na podporu
  • Chytré a bezpracné zaškolení nových zaměstnanců (a nových systémů)

 

Automatizovaná obsluha zákazníků a firemních uživatelů vede k rychlejšímu vyřešení, větší spokojenosti a úspoře času i nákladů – ať již se jedná o resetování hesla, zodpovídání častých dotazů,  či přípravu požadavků pro specialisty z podpory. Stejný systém konverzační umělé inteligence a znalostní báze se dá využít k zaškolení uživatelů služeb a aplikací.

Chatbot samostatně či v kombinaci s informačním systémem zvýší výkon zákaznické podpory, spokojenost uživatelů a poslouží k zachycení a sdílení firemních znalostí. Téma projdeme s odborníky z řad dodavatelů i uživatelů těchto řešení.

Pojďte se inspirovat reálnými inovacemi, které zjednodušují a automatizují procesy nad libovolným informačním systémem. Chatbot a konverzační AI vaší firmě pomůže překonat konkurenci a vytvoří příjemnější prostředí pro uživatele.

  • SEMINÁŘ
  • PRAHA
  • Termín: 7.2.2020
  • Délka: 9:00 – 16:00
  • Téma: automatizace zákaznické podpory
  • Pořadatel: Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.

Z programu

  • Koncepty a postup přípravy chatbota
  • Platformy konverzačního rozhraní (3 ukázky)
  • Rozpoznání jazyka vs rozhodovací strom
  • Automatizované budování a sdílení znalostní báze
  • Propojení a automatizace procesů podpory
  • Diskuze

Termíny a ceny

  • 31.1.2020 ZÁKLADNÍ VSTUP
  • 3.800 Kč / 2 osoby
  • Osobní účast + diskuze
  • Prezentace a srovnání platforem
  • Networkingový oběd
  • 31.1.2020 ROZŠÍŘENÝ VSTUP
  • 6.900 Kč / 2 osoby
  • Osobní účast + diskuze
  • Prezentace a srovnání platforem
  • Networkingový oběd
  • 3hodinová konzultace, vč. základní analýzy
  • 7.2.2020 ZÁKLADNÍ VSTUP
  • 3.800 Kč / 2 osoby
  • Osobní účast + diskuze
  • Prezentace a srovnání platforem
  • Networkingový oběd
  • 7.2.2020 ROZŠÍŘENÝ VSTUP
  • 6.900 Kč / 2 osoby
  • Osobní účast + diskuze
  • Prezentace a srovnání platforem
  • Networkingový oběd
  • 3hodinová konzultace, vč. základní analýzy
Akce
Košík