- Kolik procent požadavků na zákaznickou podporu lze řešit automaticky?
- Metody sdílení znalostí a zrychlení interních požadavků na podporu
- Chytré a bezpracné zaškolení nových zaměstnanců (a nových systémů)
Automatizovaná obsluha zákazníků a firemních uživatelů vede k rychlejšímu vyřešení, větší spokojenosti a úspoře času i nákladů – ať již se jedná o resetování hesla, zodpovídání častých dotazů, či přípravu požadavků pro specialisty z podpory. Stejný systém konverzační umělé inteligence a znalostní báze se dá využít k zaškolení uživatelů služeb a aplikací.
Chatbot samostatně či v kombinaci s informačním systémem zvýší výkon zákaznické podpory, spokojenost uživatelů a poslouží k zachycení a sdílení firemních znalostí. Téma projdeme s odborníky z řad dodavatelů i uživatelů těchto řešení.
Pojďte se inspirovat reálnými inovacemi, které zjednodušují a automatizují procesy nad libovolným informačním systémem. Chatbot a konverzační AI vaší firmě pomůže překonat konkurenci a vytvoří příjemnější prostředí pro uživatele.
-
SEMINÁŘ
-
PRAHA
- Termín: 18.6.2020
- Délka: 9:00 – 16:00
- Téma: automatizace zákaznické podpory
- Pořadatel: Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
Z programu
- Koncepty a postup přípravy chatbota
- Platformy konverzačního rozhraní (3 ukázky)
- Rozpoznání jazyka vs rozhodovací strom
- Automatizované budování a sdílení znalostní báze
- Propojení a automatizace procesů podpory
- Diskuze
Termíny a ceny
-
18.6.2020 ZÁKLADNÍ VSTUP
-
3.800 Kč / 2 osoby
- Osobní účast + diskuze
- Prezentace a srovnání platforem
- Networkingový oběd
- –
-
18.6.2020 ROZŠÍŘENÝ VSTUP
-
6.900 Kč / 2 osoby
- Osobní účast + diskuze
- Prezentace a srovnání platforem
- Networkingový oběd
- 3hodinová konzultace, vč. základní analýzy
-
10.9.2020 ZÁKLADNÍ VSTUP
-
3.800 Kč / 2 osoby
- Osobní účast + diskuze
- Prezentace a srovnání platforem
- Networkingový oběd
- –
-
10.9.2020 ROZŠÍŘENÝ VSTUP
-
6.900 Kč / 2 osoby
- Osobní účast + diskuze
- Prezentace a srovnání platforem
- Networkingový oběd
- 3hodinová konzultace, vč. základní analýzy