- Kolik procent požadavků na zákaznickou podporu lze řešit automaticky?
- Jak lze všem zaměstnancům zrychlit vyhledávání informací a zároven je lépe zabezpečit?
- Která portálová a mobilní řešení zákaznické podpory se již osvědčila?
Automatizovaná obsluha zákazníků může přinést zvýšení rychlosti obsluhy a úsporu nákladů – ať již se jedná o zákazníky externí či uživatele uvnitř firmy. Moderní informační systémy v kombinaci s portálovými a mobilními aplikacemi zvýší výkon zákaznické podpory a zkvalitní sdílení důležitých informací a znalostí. Téma projdeme s odborníky z řad dodavatelů i uživatelů těchto řešení.
Pojďte se inspirovat reálnými inovacemi, které zjednodušují a automatizují procesy nad různými informačními systémy. Pomohou vaší firmě překonat konkurenci a vytvoří příjemnější a přehlednější pracovní prostředí.
-
PRAHA
- Termín: není vypsán
- Délka: 12:00 – 16:00
- Téma: automatizace zákaznické podpory
- Pořadatel: Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
Z programu
- Inovace a propojování podnikových systémů
- Nástroje pro řízení služeb,
- Automatizované budování a sdílení znalostní báze
- Bezpečnost a produktivita při práci s obsahem,
- Automatizace zpracování dokumentů a řízení procesů podpory
- Diskuze