Seminář: Automatizovaná obsluha zákazníků

  • Kolik procent požadavků na zákaznickou podporu lze řešit automaticky?
  • Jak lze všem zaměstnancům zrychlit vyhledávání informací a zároven je lépe zabezpečit?
  • Která portálová a mobilní řešení zákaznické podpory se již osvědčila?

 

Automatizovaná obsluha zákazníků může přinést zvýšení rychlosti obsluhy a úsporu nákladů – ať již se jedná o zákazníky externí či uživatele uvnitř firmy. Moderní informační systémy v kombinaci s portálovými a mobilními aplikacemi zvýší výkon zákaznické podpory a zkvalitní sdílení důležitých informací a znalostí. Téma projdeme s odborníky z řad dodavatelů i uživatelů těchto řešení.

Pojďte se inspirovat reálnými inovacemi, které zjednodušují a automatizují procesy nad různými informačními systémy. Pomohou vaší firmě překonat konkurenci a vytvoří příjemnější a přehlednější pracovní prostředí.

  • SEMINÁŘ
  • PRAHA
  • Termín: 23. 8. 2017
  • Délka: 9:00 – 13:00 + společný oběd
  • Téma: automatizace zákaznické podpory
  • Pořadatel: Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.

Z programu

  • Inovace a propojování podnikových systémů
  • Nástroje pro řízení služeb,
  • Automatizované budování a sdílení znalostní báze
  • Bezpečnost a produktivita při práci s obsahem,
  • Automatizace zpracování dokumentů a řízení procesů podpory
  • Diskuze
Akce
Košík