Jak chatboti pomáhají firmám zjišťovat data o zákaznících

Jak chatboti pomáhají firmám zjišťovat data o zákaznících

O chatbotech se mluví jako o novince. Podniky, které o této technologii nikdy nepřemýšlely, se chystají naskočit do rozjetého vlaku v důsledku rychlé digitalizace v návaznosti na COVID-19. A dělají dobře. Chatboti se za posledních několik let stali mimořádně všestrannými a sofistikovanými. Z velké části za to vděčí průlomovým objevům v oblasti umělé inteligence. Tyto […]

Novinky, Ostatní

Rešerše: datová centra (4Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Analyzujte údaje z datových skladů CIO Business World 06/2021, Ľuboslav Lacko, str. 22-24 Záměrem každého provozovatele IT systému je získat komplexní informace o tom, co se momentálně děje. K tomu napomáhá datová […]

Novinky, Sekce Datacentra

Rešerše: AI/BI/chatbot (4Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Osm šikovných certifikací pro BI CIO Business World  05/2021, Thor Olavsrud, příloha ERP Od infrastruktury k IT službám, str. XII-XIV Pracovníci v oblasti business intelligence jsou v současné době velmi žádaní, protože […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Rešerše: ERP/CRM/DMS (4Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Samoobslužné analýzy v reálném čase CIO Business World 05/2021, Ľuboslav Lacko, příloha ERP Od infrastruktury k IT službám, str. VIII-X Dnešní rychle se měnící trh, potřeby zákazníků a konkurence jsou faktory, které vyžadují […]

Novinky, Sekce ERP/CRM/DMS

Jak správně kombinovat automatizaci a osobní pomoc v živém chatu zákaznické podpory

Každých pár let se znovu rozproudí debata kolem automatizace a umělé inteligence pro chatboty a oblast živého chatu pro zákaznickou podporu není výjimkou. V představách veřejnosti je superinteligentní počítač, který dokáže plnit úkoly, pomáhat lidem a vést je, populární a technika, která je „chytrá“, je v posledních letech v kurzu (například Siri, Alexa nebo Google […]

Novinky, Ostatní

Rešerše: datová centra (3Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Když jeden cloud nestačí CIO Business World 03/2021, Radek Kubeš, str. 32-33 V cloudovém prostředí se stále častěji provozují i aplikace, které jsou náročné na výpočetní výkon a objem zpracovávaných a ukládaných […]

Novinky, Sekce Datacentra

Rešerše: AI/BI/chatbot (3Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. AI pomáhá v prostředí edge i IoT COMPUTERWORLD  7-8/2021, Maria Korolov, příloha Umělá inteligence pro podnikové nasazení, str. II-IV V dnešní době již nutnost posílat všechna data k centralizovanému zpracování do cloudu […]

Novinky, Sekce AI/BI/chatbot

Doporučení WEF pro vývoj chatbotů

Věnujete se nebo uvažujete o vývoji chatbota, který bude pracovat s osobními údaji většího množství osob? Pokud ano, pak zde pro vás máme velmi praktický a propracovaný materiál, co při vývoji konverzačního systému zohlednit.  Framework Chatbot RESET byl sestaven pod záštitou Světového ekonomického fóra odbornou a akademickou komunitou, podniky a státními úřady. Materiál je určen […]

Novinky, Ostatní

Rešerše: datová centra (2Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Sedm proměn cloudu CIO Business World 03/2021, Peter Wayner, příloha Ovládněte svá data, str. II Jaká je historie cloudu? Nejdříve mainframové společnosti nabízely využití systémů v rámci sdílení počítačového času. První kolokační […]

Novinky, Sekce Datacentra

Rešerše: AI/BI/chatbot (2Q 2021)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Je hyperautomatizace i vaše cesta? CIO Business World 02/2021, Bob Violino, str. 7-8 Hyperautomatizace, nebo-li nástroj který propojuje RPA, ML a AI, se může stát jedním z nejvýznamnějších technologických trendů roku 2021. […]

Novinky, Sekce Datacentra
Košík