Marketing v ICT a zpětná vazba

VIDEOZÁZNAM: Seminář určený pro ICT marketéry přinesl několik pohledů na komoditizaci a vliv nových médií na samotný trh informačních a komunikačních technologií. Jak zpětná vazba v marketingu ovlivňuje ICT trh? Nakolik nová média a jejich možnosti zpětné vazby ovlivňují úspěšnost prodeje řešení? Jak se IT systémy prodávaly před 20 lety? Jak se prodávají dnes? Jak se budou prodávat za deset let? Do jaké míry uživatelé přestávají vnímat jednotlivé aplikace? Poslechněte si názory odborníků.

Záznam a materiály:

příspěvek video
Zpětná vazba, přesuny investic v oblasti reklamy a marketingu

Marek Dědič, Asociace ICT, (2 min.)

Jaký-problém-má-digitální-marketing
Marketing v ICT a zpětná vazba

Jan Sedláček, Pavel Kohout, Jan Herzmann, Petr Smolník – panelová diskuze,  (36 min.)

Marketing v ICT a zpětná vazba
Tři chyby marketingu ICT

Jan Herzmann – Asociace ICT,  (8 min.)

Tři chyby marketingu ICT
Akce
Košík