docline
Správa dokumentů nebo také Systém pro správu dokumentů (Document management system (DMS) nebo Electronic Document management (EDM)), je počítačový systém určený ke správě elektronických dokumentů a/nebo zdigitalizovaných papírových dokumentů, tj. např. dokumentů převedených do digitální podoby skenováním. Termín správa dokumentů se překrývá s termínem systém pro správu obsahu (ECM). Zatímco systémy pro správu obsahu obvykle pomáhají uživatelům s procesem tvorby dokumentu, systémy pro správu dokumentů oproti tomu obsah dokumentů neřeší a berou dokumenty jako atomické prvky.
PŘEHLED DMS SYSTÉMŮ PRO FIRMY
docline
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Document Record Management System GINIS
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
EasyArchiv/PLM
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
INOVIO DMS
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
MONACO
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
myTEAM – Process Management
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
OBELISK Trusted Archive
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
SAFE
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Smart Share ECM
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Software602 Řízená dokumentace
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
SPINAKR
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Spisová služba ESAS
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy