Efektivní CRM a DMS řešení, inteligentní vytěžování, GDPR

  • Zrychlení a zlepšení komunikace se zákazníky (+ možnosti automatizace)
  • Jak si usnadnit práci s dokumenty a omezit rizika při správě údajů (+ kontext GDPR)
  • Automatizované řízení životního cyklu smluv a dokumentace (+ proč tuto oblast sleduje i ISO)
  • Inteligentní vytěžování papírových a PDF dokumentů (+ určení návratnosti těchto AI řešení)

 

Moderní CRM systém dokáže všem zúčastněným zajistit tak příjemný zážitek, že se zvedne výtěžnost příležitostí i spokojenost obchodníků. Jak nastavit automatizaci, aby byla příjemná zákazníkům, zvýšila rychlost reakcí a zjednodušila život zaměstnancům? Podíváme se na to s odborníky společnosti Raynet.

Jak se liší inteligentní správa obsahu – moderní ECM – od stávajících systémů ve firmě? Usnadnit práci uživatelům a IT správcům zároveň – to je sen všech DMS/ECM systémů. Ověřeným a úspěšným systémem, podle názoru Asociace i poradenské společnosti Gartner, je otevřená platforma Alfresco. Česká společnost Onlio na ní postavila českou rozšiřující nadstavbu eDoCat, na jejíž možnosti se v praxi podíváme.

Inteligentní vytěžování papírových, skenovaných, ofocených a PDF dokumentů usnadní práci účetním, asistentkám, technikům i obchodníkům. Podíváme se na praktické ukázky automatizovaného, „chytrého“ zanesení údajů z dokumentů do podnikového informačního systému – jak to umí doplněk pro Alfresco.

Nepomineme ani ochranu osobních údajů povinnou od 25.5.2018 – aktuální výzvy, které přináší a možnosti řešení GDPR v kombinaci s inovacemi firemního prostředí. Marek Dědič, ředitel Asociace za lepší ICT řešení představí poznatky z realizovaných auditů a dostupné způsoby dosažení shody s GDPR nařízením.

  • SEMINÁŘ HOTEL DON GIOVANNI, PRAHA
  • 25.1. 2018, 9:30 - 12:00
  • Oblasti
    DMS, ECM, OCR, AI, GDPR
  • Formát
    přednášky, převedení, diskuze
  • Místo
  • Hotel Don Giovanni, parkoviště zdarma
    či MHD Želivského – mapa
  • Cena
    980 Kč/os

IT inovace pro efektivitu a bezpečnost

  • úspěšnější a efektivnější komunikace se zákazníky
  • pohodlnější práce s dokumenty a omezení rizik při správě údajů
  • snazší dosažení shody s požadavky ochrany osobních údajů GDPR
  • automatizované řízení životního cyklu smluv a dokumentace
  • inteligentní vytěžování papírových a PDF dokumentů
  • jak zjistit návratnost AI podnikových řešení
Akce
Košík