Chytré propojení CRM, DMS a ERP, inteligentní vytěžování, GDPR

  • Zrychlení a zlepšení komunikace se zákazníky (+ možnosti automatizace)
  • Jak si usnadnit práci s dokumenty a omezit rizika při správě údajů (+ kontext GDPR)
  • Automatizované řízení životního cyklu smluv a dokumentace (+ proč tuto oblast sleduje i ISO)
  • Inteligentní vytěžování papírových a PDF dokumentů (+ snadná návratnost těchto AI řešení)
  • To nejlepší z a pro: Alfresco, DOCU-X OCR, eDoCat, Helios, Pohoda, Raynet, SAP – a jejich propojení

 

Moderní CRM systém je základ pro vyšší efektivitu a čistou hlavu – zvedne výtěžnost příležitostí i spokojenost obchodníků. Dělat obchod systematicky, mít čistou hlavu, koncentrovat data o zákaznících na jednom místě… to všechno jde. Na několika příkladech si ukážeme, jak tomu může pomoct budování mini ekosystémů CRM s dalšími službami. Funkční řešení, která mohou zlepšit vaši efektivitu i zákaznický zážitek představí Zdeněk Titl, RAYNET s.r.o. a Vladimír Klíma, A.T.P. Technology s.r.o.

Jak se liší inteligentní správa obsahu – moderní ECM – od klasických systémů ve firmě? Usnadní práci uživatelům a IT správcům zároveň. Ověřeným a úspěšným systémem, je otevřená DMS platforma Alfresco. Společnost Onlio na ní postavila českou rozšiřující nadstavbu eDoCat, na jejíž možnosti se v praxi podíváme. Zároveň si ukážeme, jak řízenou dokumentaci řeší v Glanzstoff Bohemia – k dispozici vám bude Ondřej Kučera, IT manažer.

Inteligentní vytěžování papírových, skenovaných, ofocených a PDF dokumentů usnadní práci účetním, technikům i obchodníkům. Podíváme se na praktické ukázky automatizovaného, „chytrého“ zanesení údajů z dokumentů do podnikového informačního systému – jak to umí Socos IT pro Alfresco, eDoCat, Helios, Pohoda, Raynet, SAP,…

Nepomineme ani ochranu osobních údajů platnou od 25.5.2018 – aktuální zkušenosti a tipy, které zjednoduší řešení GDPR v kombinaci s inovacemi firemního prostředí. Marek Dědič, ředitel Asociace za lepší ICT řešení představí poznatky z implementací a zodpoví dotazy o GDPR nařízení.

  • SEMINÁŘ
  • PRAHA
  • Oblasti
    DMS, CRM, OCR, ERP, GDPR
  • Formát
    předvedení a diskuze
  • Místo
    CinemaCity Chodov, parkoviště zdarma
    či metro C – mapa
  • Cena
    780 Kč/os – vč. snídaně i oběda
  • 24. 5. 2018, 9 - 14 hod.
Pavel Nykl, ONLIO

DMS - kontrola nad dokumenty a automatizace workflow

Příležitosti spočívající v DMS při organizaci dokumentů ve firmě. Jak si udržet kontrolu nad dokumenty pomocí vyhledávání, kategorizace dokumentů a meta dat. Usnadnění činností pomocí řízeného oběhu dokumentů, faktur a smluv.

Jiří Cmíral, SOCOS IT

DOCU-X OCR - chytré vytěžování elektronických a skenovaných dokumentů

Inteligentní vytěžování skenovaných a elektronických dokumentů usnadní práci účetním, technikům i obchodníkům. Podíváme se na praktické ukázky automatizovaného, „chytrého“ zanesení údajů z dokumentů do DMS a dalších podnikových systémů.

Ondřej Kučera, GLANZSTOFF

Praxe - řízení dokumentů ve výrobním podniku

Ve společnosti Glanzstoff Bohemia již několik let úspěšně běží systém řízené dokumentace na platformě Alfresco/eDoCat. Na co si dát při zavádění DMS systému pozor, jak jej využít na maximum a vše, co vás bude zajímat.

Zdeněk Titl, RAYNET

CRM - chytré služby a mini-ekosystémy

Jak dělat obchod systematicky, mít čistou hlavu, koncentrovat data o zákaznících na jednom místě. Na několika příkladech si ukážeme, jak tomu může pomoct budování mini ekosystémů CRM s dalšími službami.

Vladimír Klíma, ENGEE EKOBALANCE

Praxe - propojení RaynetCRM a účetnictví Pohoda v praxi

Jak se v obchodní a instalační firmě využívá kombinace oblíbených CRM a ERP aplikací. Způsob integrace řešení a výhody propojené funkčnosti.

Zdeněk Titl, RAYNET

Integrace CRM funkcionality za 10 minut

Pomocí chytrých konektorů lze profesionální CRM funkcionalitu propojit se stávajícím systémem během chvilky…

Pavel Nykl, ONLIO

Univerzální platforma propojování systémů

Platforma CMIS – univerzální standard pro komunikaci informačních systémů pomocí webových služeb. Umožňuje snazší výměnu jednotlivých aplikací a služeb.

Marek Dědič, ASOCIACE

Jak chtějí firmy udržovat soulad s GDPR

Poznatky z auditů a zavádění GDPR – dostupné pomůcky a cesty k inovacím založeným na moderních systémech. Jak budou probíhat oficiální certifikace a udržování shody s Nařízením o ochraně osobních údajů.

Marek Dědič, ASOCIACE

Panelová diskuze - chytrá automatizace pro české firmy

Jak vidí profesionálové budoucnost chytrých služeb, softwarových robotů a další automatizace v prostředí českých firem? Jaké dotazy na toto téma řeší účastníci semináře? Uvidíme…

Akce
Košík