Altus Portal

Správa dokumentů nebo také Systém pro správu dokumentů (Document management system (DMS) nebo Electronic Document management (EDM)), je počítačový systém určený ke správě elektronických dokumentů a/nebo zdigitalizovaných papírových dokumentů, tj. např. dokumentů převedených do digitální podoby skenováním.

Termín správa dokumentů se překrývá s termínem systém pro správu obsahu (Enterprise Content Management (ECM)). Zatímco systémy pro správu obsahu obvykle pomáhají uživatelům s procesem tvorby dokumentu, systémy pro správu dokumentů oproti tomu obsah dokumentů neřeší a berou dokumenty jako atomické prvky.

Wikipedia

PŘEHLED ECM SYSTÉMŮ PRO FIRMY

Altus Portal

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

AthenA

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Autosken

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Bílý Motýl

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: CRM systémy, DMS systémy, ECM systémy, ERP systémy

BlueCielo Meridian

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

d.3 ECM

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

DigiPaper DigiÚložiště

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

DIRECTIS

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

docline

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Document Record Management System GINIS

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

EasyArchiv/PLM

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

INOVIO DMS

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Košík