Altus Portal
Správa dokumentů nebo také Systém pro správu dokumentů (Document management system (DMS) nebo Electronic Document management (EDM)), je počítačový systém určený ke správě elektronických dokumentů a/nebo zdigitalizovaných papírových dokumentů, tj. např. dokumentů převedených do digitální podoby skenováním.
Termín správa dokumentů se překrývá s termínem systém pro správu obsahu (Enterprise Content Management (ECM)). Zatímco systémy pro správu obsahu obvykle pomáhají uživatelům s procesem tvorby dokumentu, systémy pro správu dokumentů oproti tomu obsah dokumentů neřeší a berou dokumenty jako atomické prvky.
PŘEHLED ECM SYSTÉMŮ PRO FIRMY
Altus Portal
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
AthenA
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Autosken
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Bílý Motýl
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: CRM systémy, DMS systémy, ECM systémy, ERP systémy
BlueCielo Meridian
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
d.3 ECM
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
DigiPaper DigiÚložiště
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
DIRECTIS
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
docline
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Document Record Management System GINIS
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
EasyArchiv/PLM
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
INOVIO DMS
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy