easy CRM
Customer relationship management (též CRM nebo řízení vztahů se zákazníky) je zákaznicky orientovaným managementem, podnikatelským přístupem, který se vyznačuje aktivní tvorbou a udržováním dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Velmi zjednodušeně je CRM někdy považován za databázovou technologií podporovaný proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky.
PŘEHLED CRM SYSTÉMŮ PRO MALÉ FIRMY
easy CRM
Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, Informační systémy
RAYNET Cloud CRM
Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, CRM velké firmy, Informační systémy
Salesforce
Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, CRM velké firmy, Informační systémy
ZOHO CRM
Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, CRM velké firmy, Informační systémy
Stormware POHODA
Podnikový informační systém řadíme do těchto kategorií: CRM malé firmy, ERP malé firmy, Informační systémy, Účetní program
Spice CRM
Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, Informační systémy
Navigo3
Informační systém řadíme do kategorií: ERP malé firmy, ERP střední firmy, ERP systémy, CRM malé firmy, CRM střední firmy, Informační systémy
- 1
- 2