easy CRM

Customer relationship management (též CRM nebo řízení vztahů se zákazníky) je zákaznicky orientovaným managementem, podnikatelským přístupem, který se vyznačuje aktivní tvorbou a udržováním dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Velmi zjednodušeně je CRM někdy považován za databázovou technologií podporovaný proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky.

Wikipedia

PŘEHLED CRM SYSTÉMŮ PRO MALÉ FIRMY

easy CRM

Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, Informační systémy

RAYNET Cloud CRM

Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, CRM velké firmy, Informační systémy

Salesforce

Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, CRM velké firmy, Informační systémy

ZOHO CRM

Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, CRM velké firmy, Informační systémy

Stormware POHODA

Podnikový informační systém řadíme do těchto kategorií: CRM malé firmy, ERP malé firmy, Informační systémy, Účetní program

Spice CRM

Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky řadíme do kategorií: CRM střední firmy, Informační systémy

Navigo3

Informační systém řadíme do kategorií: ERP malé firmy, ERP střední firmy, ERP systémy, CRM malé firmy, CRM střední firmy, Informační systémy

  • 1
  • 2
Košík