ECM systémy – správa obsahu
Správa dokumentů nebo také Systém pro správu dokumentů (Document management system (DMS) nebo Electronic Document management (EDM)), je počítačový systém určený ke správě elektronických dokumentů a/nebo zdigitalizovaných papírových dokumentů, tj. např. dokumentů převedených do digitální podoby skenováním.
Termín správa dokumentů se překrývá s termínem systém pro správu obsahu (Enterprise Content Management (ECM)). Zatímco systémy pro správu obsahu obvykle pomáhají uživatelům s procesem tvorby dokumentu, systémy pro správu dokumentů oproti tomu obsah dokumentů neřeší a berou dokumenty jako atomické prvky.
PŘEHLED ECM SYSTÉMŮ PRO FIRMY
ECM systémy – správa obsahu
Přehled nejpoužívanějších ECM systémů pro správu podnikového obsahu a procesů s recenzemi a referencemi.
Alfresco
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Documentum ECM
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
ELO Digital Office
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
M-Files
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Microsoft SharePoint
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Onlio eDoCat
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
OpenText ECM Suite
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Oracle WebCenter Content
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
OKsystem OKdox
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
Unicorn Flowart
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy
abcSuite
Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy