ECM systémy – správa obsahu

Správa dokumentů nebo také Systém pro správu dokumentů (Document management system (DMS) nebo Electronic Document management (EDM)), je počítačový systém určený ke správě elektronických dokumentů a/nebo zdigitalizovaných papírových dokumentů, tj. např. dokumentů převedených do digitální podoby skenováním.

Termín správa dokumentů se překrývá s termínem systém pro správu obsahu (Enterprise Content Management (ECM)). Zatímco systémy pro správu obsahu obvykle pomáhají uživatelům s procesem tvorby dokumentu, systémy pro správu dokumentů oproti tomu obsah dokumentů neřeší a berou dokumenty jako atomické prvky.

Wikipedia

PŘEHLED ECM SYSTÉMŮ PRO FIRMY

ECM systémy – správa obsahu

Přehled nejpoužívanějších ECM systémů pro správu podnikového obsahu a procesů s recenzemi a referencemi.

Alfresco

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Documentum ECM

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

ELO Digital Office

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

M-Files

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Microsoft SharePoint

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Onlio eDoCat

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

OpenText ECM Suite

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Oracle WebCenter Content

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

OKsystem OKdox

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Unicorn Flowart

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

abcSuite

Podnikový systém pro správu dokumentů a obsahu řadíme do kategorií: DMS systémy, ECM systémy

Košík